سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

مدیرعامل خبرگزاری نسیم‌آنلاین درگذشت + پیام‌های تسلیت

saeed-jabbari

سعید جباری مدیرعامل خبرگزاری نسیم‌آنلاین به‌دلیل عارضه قلبی در سن ۳۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش سوره سینما، سعید جباری، مدیرعامل خبرگزاری نسیم‌آنلاین عصر پنج شنبه ۲۷ آذرماه به‌دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

روایت‌گری مستند «شب‌نامه» از جمله آثار تولیدی مرحوم جباری است.

سوره سینما درگذشت این همکار رسانه‌ای را به خانواده و همکارانش تسلیت می‌گوید.

پیام تسلیت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

مشروح پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ناگهانی برادر گرانقدر انقلابی و تلاشگرمان، سعید جباری، موجب اندوه و تأثر فراوان گردید. ایشان یک نسل سومی مؤمن، مجاهد، بصیر، خوش فکر و پرعمل بود که همواره در زیست بوم فرهنگی رسانه‌ای انقلاب اسلامی، نقش آفرینی‌های مؤثر داشت. از دست دادن یکی از فرماندهان نهضت تبلیغی گام دومی مان در معرکه جنگ نرم و جهاد کبیری که درگیر آن هستیم، برای اینجانب، بسیار سخت و طاقت فرسا است. خسران نبود همراهی این همسنگر عزیز را به همه فعالان فرهنگی رسانه‌ای انقلاب و نهضت تبلیغات اسلامی، به ویژه به بنیاد تبلیغ نوین سازمان تبلیغات اسلامی تسلیت عرض می‌کنم؛ همچنین به خانواده محترم و داغدار ایشان عرض تسلیت و تهنیت دارم و از درگاه حضرت حق، برای ایشان صبر و برای روح آن عزیز، رحمت، غفران و علو درجات مسألت می‌نمایم.

محمد قمی

۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹ هجری شمسی

۳ جمادی الاولی ۱۴۴۲ هجری قمری»

پیام تسلیت اداره کل ارتباطات و رسانه حوزه هنری

متن این پیام به شرح زیر است:

«نسل‌ جوان انقلابی یکی از ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که با اراده‌های جهادی خود، راه‌گشای بن‌بست‌های گوناگون کشور است. جوانان انقلابی امروز ایران از نسل همان جوانانی هستند که روزهای سخت و دشوار دفاع مقدس را با فداکارهای‌هایشان به روزهای شیرین و به یادماندنی تبدیل کردند. امروز هم این جوانان انقلابی هستند که در نبرد سخت و پیچیده فرهنگی با بدخواهان ایران اسلامی، پیشانی جبهه مقاومت را پوشش داده و با فرماندهی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این نبرد پیروزی‌های گران‌بهایی را به دست آورده‌اند.

«محمد سعید جباری» یکی از آن نسل انقلابی بود که وجودش اهمیت و ارزش بسیاری برای جبهه جنگ نرم داشت، و افسوس که امروز دیگر در میان ما نیست.

اداره کل ارتباطات و رسانه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی فقدان این نیروی فرهنگی انقلاب را به تمامی اهالی فرهنگی رسانه‌ای ایران اسلامی و خانواده ایشان تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال، برای دغداران ایشان صبر و برای روح آن عزیز، رحمت، غفران و علو درجات خواستار است.»

پیام تسلیت سخنگوی وزارت امور خارجه

متن پیام تسلیت سعید خطیب‌زاده به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت مدیر جوان و متعهد عرصه رسانه، مرحوم سعید جباری مدیرعامل فقید خبرگزاری نسیم آنلاین موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.

تلاش سخت کوشانه و حرفه ای ایشان به همراه همکاران محترمشان در خبرگزاری نسیم در خدمت به میهن و مردم شریف مان در حوزه رسانه و اطلاع رسانی از رویدادهای ایران و جهان به خصوص در روزگار سخت مبارزه با ویروس کرونا زبانزد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه پرتلاش رسانه‌ای کشور، همکاران محترم ایشان در خبرگزاری نسیم آنلاین، خانواده محترم و دیگر بستگان ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان شکیبایی و آرامش طلب می‌کنم.»