سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ دی ۱۳۹۹ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

انتشار تیزر فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» همزمان با آغاز اکران

didan-in-film-jorm-ast

همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان در سینماها، تیزر این فیلم منتشر شد.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» که بحث‌برانگیزترین فیلم جشنواره فجر سی و هفتم بود، بعد از اکران در جشنواره به دلایل نامعلوم به محاق توقیف رفت و بعد از گذشت دو سال از امروز چهارشنبه به اکران سینمایی رسید.

«دیدن این فیلم جرم است» هم اکنون در سینماهای ۱۹ استان کشور و تمامی شهرهای با وضعیت زرد بازگشایی شده و بلیت آن از طریق سامانه های «گیشه ۷» و «سینماتیکت» قابل تهیه است.

سینماهای تهران و مازندران نیز بلافاصله بعد از تغییر وضعیت این مناطق و بهبود نسبی کرونا به جمع اکران کنندگان این فیلم اضافه خواهند شد.

گفتنی است فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی رضا زهتابچیان با بازی امیر آقایی، مهدی زمین‌پرداز، لیندا کیانی، حسین پاکدل، حمیدرضا پگاه، محمود پاک‌نیت، احسان امانی، علی آباقری و احسان شیخی سیاسی‌ترین فیلم دهه نود سینمای ایران است که پس از اکران در جشنواره فجر سی و هفتم با واکنش های گسترده و متفاوتی روبرو شد.

ساخت تیزر را علی گورانی برعهده داشته است و پخش فیلم توسط موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری انجام می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>