سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ دی ۱۳۹۹ در ۳:۲۴ ب.ظ چاپ مطلب

اکران فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» در مناطق فاقد سینما

jorm-movie

شرایط اکران فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان در مناطق فاقد سینما، دانشگاه‌ها و سازمان‌ها مهیا شد.

به گزارش سوره سینما، شرایط اکران «دیدن این فیلم جرم است» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی رضا زهتابچیان در مناطق فاقد سینما، دانشگاه‌ها و سازمان‌ها مهیا شد و علاقه‌مندان برای ثبت درخواست اکران مردمی یا سازمانی این فیلم، می‌توانند به سایت عماریار به نشانی AmmarYar.ir مراجعه کنند.

«دیدن این فیلم جرم است» پخش آن بر عهده موسسه «بهمن سبز» است و بلیت آن در سینماها از طریق سامانه‌های «گیشه۷» و «سینماتیکت» به فروش می‌رسد.

گفتنی است این فیلم سینمایی با بازی امیر آقایی، مهدی زمین‌پرداز، لیندا کیانی، حسین پاکدل، حمیدرضا پگاه، محمود پاک‌نیت، احسان امانی، علی آباقری و احسان شیخی سیاسی‌ترین فیلم دهه نود سینمای ایران است که پس از اکران در جشنواره فجر سی و هفتم با واکنش‌های گسترده و متفاوتی روبرو شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>