سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

پوستر فیلم سینمایی «زالاوا» منتشر شد

zalava-poster-site

پوستر فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی روح‌الله و سمیرا برادری منتشر شد.

به گزارش سوره سینما، طراحی پوستر «زالاوا» نخستین تجربه سینمایی ارسلان امیری توسط محمدحسین هوشمندی انجام شده است. لوگوی پوستر و تیتراژ این فیلم دوزبانه‌ فارسی و کُردی را سمیرا امیری طراحی کرده است.

«زالاوا» به تهیه‌کنندگی روح‌الله و سمیرا برادری، روایتگر ماجرایی خیالی در سرزمینی خیالی با مردمانی خیالی در دهه‌ پنجاه شمسی است. فیلمی بین‌ژانری با بازی نوید پورفرج، پوریا رحیمی‌سام و هدی ‌زین‌العابدین که داستان ترس مردم از چیزی ناشناخته و تلاش استوار برای بازگرداندن امنیت به منطقه را روایت می‌کند.

باسط رضایی، شاهو رستمی، فریدون حامدی، صالح رحیمی، زاهد زندی و بیش از ده نفر از بازیگران فعال و پیشکسوت تلویزیون و تئاتر استان کردستان نیز دیگر بازیگران «زالاوا» هستند.‎

ارسلان امیری که فیلمنامه‌ «زالاوا» را با همراهی تهمینه بهرام و آیدا پناهنده به نگارش درآورده در دوره‌های پیشین جشنواره فیلم فجر، سه بار کاندیدای دریافت سیمرغ بهترین فیلمنامه برای فیلم‌های «قصه داود و قمری»، «ناهید» و «ویلایی‌ها» شده است و با کارگردانی فیلم «زالاوا» در سی‌‌ونهمین جشنواره فیلم فجر برای چهارمین بار کاندیدای دریافت جایزه‌ سیمرغ است.

zalava-poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>