سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۱۶ ب.ظ چاپ مطلب

اکران افتتاحیه جدید‌ترین فیلم جیمز‌ باند با حضور ولیعهد بریتانیا

prince-charles-no-time-to-die

اکران افتتاحیه «زمانی برای مردن نیست» جدیدترین فیلم جیمز‌ باند با حضور خانواده سلطنتی بریتانیا انجام شد.

به گزارش سوره سینما، پس از یک سال و نیم تاخیر به دلیل پاندمی کرونا، بالاخره اکران جدیدترین فیلم از مجموعه جیمز‌ باند آغاز شد. این آخرین فیلم از مجموعه جیمز باند است که دنیل کریگ در آن به عنوان «مامور ۰۰۷» جهان را نجات می‌دهد. این بازیگر نام آشنای بریتانیایی ۱۵ سال در این نقش ظاهر شد.

شاهزاده چارلز، ولیعهد بریتانیا و همسرش کامیلا به همراه فرزندش ویلیام و همسر او کاترین میدلتون بر روی فرش قرمز فیلم جیمز‌ باند مورد استقبال رسمی گارد سلطنتی قرار گرفتند و در «رویال آلبرت هال» لندن به تماشای فیلم نشستند.

prince-charles-no-time-to-die2

فیلم‌نامه «زمانی برای مردن نیست» را کری فوکوناگا با همراهی نیل پرویس و اسکات برنس بر اساس شخصیت جیمز باند اثر ایان فلمینگ نوشته‌اند. جالب این که در مراحل نگارش فیلمنامه، فیبی والر بریج کمدین مشهور انگلیسی هم به تیم فوکوناگا کمک کرده است.

«زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند و نخستین قسمتی است که «یونیورسال استودیوز» پخش جهانی آن را برعهده دارد. گفتنی است اکران جهانی این اثر از شامگاه سه‌شنبه ششم مهر در لندن آغاز شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>