سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۳:۳۸ ب.ظ چاپ مطلب
شب پر خبر ناتی داگ؛

رونمایی از دو «لست آو آس» جدید

Last-of-Us-1

شب گذشته «سامر گیم فست» میزبان عوامل استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ بود. جایی که آنها از محصولات جدیدشان رونمایی کردند.

سوره سینما – شرکت ناتی داگ شب گذشته با انتشار یک تریلر، رسماً اعلام کرد که بازسازی قسمت نخست بازی «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) را برای PS5 و کامپیوتر انجام داده است. محصولی که قرار است در روز دوم ماه سپتامبر همین امسال منتشر شود و شامل اصل بازی به‌علاوه DLC «باقی‌مانده» خواهد بود. این بازی سال ۲۰۱۳ برای اولین‌بار منتشر شد و توجهات بسیاری را به سمت خودش جلب کرد اما سال ۲۰۱۴ با انتشار مرحله «باقی‌مانده» حواشی به بالاترین سطح خودش رسید. چرا که شرکت ناتی داگ به واسطه آن رسماً اعلام کرد که «الی»، نقش اول این بازی یک زن همجنس‌گرا است. سال ۲۰۲۰ قسمت دوم این بازی هم برای دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ منتشر شد. جالب این که نیل دراکمن کارگردان اسرائیلی – آمریکایی آن بعد از انتشار بازی اعلام کرد خط اصلی داستان را بر اساس درگیری‌های رژیم صهیونیستی و لبنان طراحی کرده و تلاش کرده تا با این بازی نشان دهد ارتش آزادی‌بخش یک جبهه می‌تواند تروریست جبهه دیگر باشد.

در ادامه مراسم دیشب نیل دراکمن همین‌طور اعلام کرد که در حال ساخت یک بازی مولتی‌پلیر در دنیای «لست آو آس» هم هستند که البته نمی‌تواند جزئیات بیشتری را از آن فاش کند. دراکمن با انتشار یک طرح مفهومی از بازی اعلام کرد که این محصول دارای کاراکترهای جدیدی است و داستان آن در بخش دیگری از آمریکا اتفاق می‌افتد. با توجه به پلی که در طرح مفهومی نمایش داده شد به نظر می‌رسد محل بازی جدید سان فرانسیسکو باشد. ناتی داگ در حال تولید آن برای PS5 است و اطلاعات بیشتر سال آینده منتشر خواهد شد.

Last-of-Us-2

همان‌طور که می‌دانید بعد از اقتباس سینمایی از روی بازی «آنچارتد» حالا ناتی داگ و پلی‌استیشن در حال آماده‌سازی سریالی از روی «لست آو آس» هستند. محصولی که خالقان سریال «چرنوبیل» آن را ساخته‌اند و برای پخش از شبکه HBO آماده می‌شود. دراکمن همین طور در سامر گیم فست برای اولین‌بار از چهره دو کاراکتر «الی» و «جوئل» (به ترتیب با بازی بلا رمزی و پدرو پاسکال) هم رونمایی کرد و گفت اشلی جانسون و تروی بیکر بازیگران این دو شخصیت در بازی هم نقش‌های مهمی در سریال شبکه HBO خواهند داشت. دراکمن همین‌طور با اعلام این که فیلم‌برداری سریال امروز به پایان می‌رسد عنوان کرد که یکی از قسمت‌ها را خودش کارگردانی کرده و عکس مورد نظر از این قسمت برداشت شده است. بد نیست بدانید علی عباسی کارگردان پرحاشیه فیلم موهن «عنکبوت مقدس» سه اپیزود از این سریال را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>