سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آذر ۱۴۰۲ در ۶:۵۶ ب.ظ چاپ مطلب
بازگشت کِن و باربی در نقش والدین دنی اوشن؛

پیش‌دنباله «یازده یار اوشن» با بازیگرهای موفق امسال

Barbie

به دنبال موفقیت فیلم «باربی» در گیشه امسال، کمپانی وارنر تصمیم گرفته از موفقیت این زوج هنری بیشترین بهره را برده و بازی در نقش اصلی پیش‌دنباله «یازده یار اوشن» را به آن‌ها بسپارد.

سوره سینما – بر اساس اخبار موثق، پیش‌دنباله «یازده یار اوشن» در اوایل سال آتی با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ در نقش‌های اصلی این فیلم کلید خواهد خورد. بله، دقیقاً بازیگران نقش اصلی فیلم «باربی» به کارگردانی گرتا گرویگ.

کارگردانی این فیلم را جی روچ («ملاقات والدین») بر عهده خواهد داشت، و فیلم‌نامه آن توسط کری سالامون نوشته شده است. هنوز جزئیات بیشتری در رابطه با دیگر بازیگران این فیلم ارائه نشده، اما احتمال می‌رود رابی و گاسلینگ – کِن و باربی – پس از موفقیتی که در باکس آفیس سال جاری به دست آوردند، بازگشت ثمربخشی را برای استودیو برادران وارنر رقم بزنند.

راجر فرایدمن از شوبیز ۴۱۱ گزارش داد که این فیلم با اسم «اوشن‌ها» عرضه خواهد شد. گاسلینگ و رابی نیز نقش والدین دنی اوشن، کاراکتری با بازی جورج کلونی در سه‌گانه ۱۱ تا ۱۳ یار اوشن را بازی خواهند کرد.

داستان این فیلم از این قرار است که والدین به پسر خود دَنی و دختر خود دِبی (با بازی ساندرا بولاک در «۸ یار اوشن») آموزش خواهند داد که چگونه از ثروتمندان دزدی کنند. فضای این فیلم در مسابقات گرند پری ۱۹۶۲ واقع خواهد بود.

همچنین گفته شده که ژانر آن «عاشقانه/ ماجراجویانه با چاشنی دزدی» خواهد بود، و از آثار «گرفتن یک دزد» و «بدنام» آلفرد هیچکاک الهام گرفته است.

متیو بِلونی اخیراً گزارش داده بود که این فیلم از عناصر فیلم‌های سادربرگ استفاده خواهد کرد، و همچنین از بیشترین بودجه این فرنچایز بهره‌مند خواهد بود. مشخصاً استودیو برادران وارنر خیلی به موفقیت این اثر امیدوار و مطمئن است.

پرفروش‌ترین و موفق‌ترین فیلم فرنچایز «اوشن» همیشه همان اولی بود. اولین دنباله فیلم با عنوان «دوازده یار اوشن» محصول سال ۲۰۰۴، شکست فاجعه‌باری را رقم زد، و «سیزده یار اوشن» (۲۰۰۷) با استفاده از فرمول فیلم اول، با موفقیت بیشتری در بخش تجاری همراه بود.

راستی شما اسپین‌آف «۸ یار اوشن» با بازی ساندرا بولاک در نقش اصلی را به یاد دارید؟ شما تنها نیستید، خیلی‌ها به نظر آن را به خاطر ندارند. همین کافی‌ست که وارنر همه آن بازیگران را کنار گذاشت و تصمیم گرفت کار را از نو شروع کند.