سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اسفند ۱۴۰۲ در ۹:۳۷ ب.ظ چاپ مطلب

همکاری تام کروز با اینیاریتو

Tom-Cruise

الخاندرو گونسالس اینیاریتو قرار است در سال آتی پروژه جدید خود را با همکاران قدیمی خود آغاز کند و احتمالاً تام کروز در هم در این فیلم به هنرنمایی خواهد پرداخت.

سوره سینما – گویا الخاندرو گونسالس اینیاریتو کارگردان نام‌دار و پرآوازه برنده اسکار پروژه بعدی خود را انتخاب کرده است. به گزارش روزنامه ددلاین، استودیو برادران وارنر در حال حاضر مشغول مذاکره با اینیاریتو برای فیلمی بدون عنوان با بازی تام کروز است. اینیاریتو این فیلم‌نامه را در همکاری با سابینا برمن، الکساندر دینلاریس و نیکولاس گیاکوبونه نوشته است؛ باید خاطرنشان کرد که اینیاریتو «مرد پرنده‌ای» برنده بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۴ را با دو نفر آخر نوشته است.

به گزارش ددلاین این پروژه «فوق سری» است و تا کنون هیچ جزئیاتی از پی‌رنگ یا تاریخ تولید آن ارائه نشده، و تنها چیزی که می‌دانیم این است که داستان فیلم اورجینال و نوشته خود اینیاریتو است. البته گفته شده که در ایام آتی جزئیات بیشتری ارائه خواهد شد.

بر اساس شنیده‌ها همزمان با برنامه‌ریزی اینیاریتو برای پروژه بعدی خود، کروز از این قضیه مطلع شده و به سرعت به سراغ این فیلم‌ساز مکزیکی رفته و یک قرار ملاقات با وی داشته است. نتیجه‌اش می‌تواند این باشد که اولین فیلم کروز با استودیو برادران وارنر در ضمن قرارداد غیرانحصاری که چند ماه پیش با یکدیگر امضا کردند، صورت گیرد.

احتمالاً طرفداران تام کروز دقیقاً‌ این چنین انتخابی را از وی انتظار دارند. گویا او موقعی که گفت می‌خواهد دوباره با کارگردانان مولف کار کند جدی بود. بخشی از طرفداران و منتقدان امیدوارند که او همین مسیر را ادامه داده تا این که پروژه جدیدی از «ماموریت غیرممکن» یا «تاپ گان» را کلید بزند.

به نظر نمی‌رسد تولید فیلم اینیاریتو به این زودی‌ها صورت گرفته و انتظار می‌رود این اتفاق در اواخر سال آتی کلید بخورد – کروز عمده سال ۲۰۲۴ را مشغول «ماموریت غیرممکن» جدید خواهد بود و همچنین بر اساس شایعات، او در فیلم «منتقد سینما» تارانتینو هم حضوری مکمل خواهد داشت، که البته تا اوایل ۲۰۲۵ آغاز نخواهد شد.

در این میان، اینیاریتو از پروژه «باردو» به سراغ این فیلم می‌آید؛ «باردو»ای که شخصی‌ترین فیلم وی بود، و همچنین کمتر از باقی آثارش مورد استقبال قرار گرفت. به غیر از این فیلم، دوران کاری او با آثاری نظیر «عشق سگی»، «۲۱ گرم»، «بابل»، «مرد پرنده‌ای» و «از گور برخاسته» حیرت‌انگیز بوده است.

هنوز صحبتی در رابطه با فیلم‌بردار این پروژه نشده، اما اینیاریتو معمولاً علاقه دارد تا با استاد این کار یعنی امانوئل لوبزکی همکاری کند. اینیاریتو بر سر فیلم «باردو» با داریوش خنجی همکاری داشت. مطمئناً‌ او به سراغ یکی از همین افراد رفته یا شاید به سراغ همکار قدیمی خود رودریگو پریتو برود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>