سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در ۴:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب

مرکز جوان سوره ۲ برگزیده جشنواره دانش‌آموزی مدرسه را بورسیه کرد

Jashnvare-Danesh-Amoozi

سازمان سینمایی سوره برای اولین بار در راستای حمایت از نوجوانان مستعد ۲ کارگردان برگزیده جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه را بورسیه کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، مرکز جوان سوره وابسته به سازمان سینمایی سوره در راستای حمایت از نوجوانان مستعد برای قدم گذاشتن در مسیر حرفه‌ای فیلمسازی، ۲ کارگردان برگزیده نهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه را بورسیه کرد.

بدین ترتیب امیرمهدی زنگنه ۱۵ ساله از تهران برای کار «افق موازی» جایزه ویژه هیات داوران و کوثر عابدی از خراسان رضوی برای فیلم «زنگ ریاضی» برای اولین بار این جایزه را دریافت کردند.

برگزیدگان بورسیه علاوه بر تامین بودجه ساخت فیلم اولشان، از راهبری تخصصی مربیان مرکز فیلم جوان در فیلمنامه و تولید فیلم‌هایشان بهره‌مند خواهد شد.

همچنین اعضای مرکز جوان سوره، ۲۴ اثری را که از حدود ۲۰۰۰ اثر تولیدات دانش آموزی سراسر کشور انتخاب شده بودند، داوری و بهترین‌ها را در بخش‌های فنی به جشنواره معرفی کردند.

شناسایی و جذب استعداد‌های برتر فیلمسازی در رده سنی ۷ تا ۱۸ سال که ارزش سرمایه‌گذاری بالایی در حوزه جذب و پرورش استعداد دارند، ارتباط با برگزیدگان ادوار جشنواره و دریافت فیلمنامه‌ها و طرح‌ها با هدف امکان همکاری با مرکز فیلم جوان سوره، شناخت مسیر طبیعی رشد استعداد در کل کشور و ارجاع کودکان و نوجوانان در استان‌ها به دفاتر استانی از جمله اهداف حضور مرکز جوان سوره در جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>