سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ آذر ۱۳۹۴ در ۴:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب

نمایندگان مجلس، مسئولان سپاه و فعالان و رایزنان فرهنگی مخاطب «نجم الثاقب» شدند

najmol-sagheb

نماینده مجلس، معاون فرهنگی سپاه، فعالان فرهنگی و رایزن فرهنگی سفارت ایران در عراق به تماشای نمایش «نجم الثاقب» نشستند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی؛ مُهنا، حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی نماینده مجلس، سردار نجات معاون فرهنگی سپاه، حاج سعید قاسمی و حاج حسین یکتا فعال فرهنگی و حجت الاسلام والمسلمین اباذری رایزن فرهنگی سفارت ایران در عراق طی روزهای گذشته به تماشای نمایش «نجم الثاقب» نشستند.

از بین این مهمانان، اباذری ضمن تعریف و تمجید از نمایش آن را بسیار تاثیرگذار و مهم ارزیابی کرد و اجرای اینگونه آثار هنری و فرهنگی در مسیر پیاده روی زائران را ضروری دانست.

درخواست استانهای عراق برای اجرای «نجم الثاقب»

وی با اشاره به استقبال مردم عرب زبان عراق از نمایش، از درخواست استانهای دیگر عراق برای اجرای نمایش در طول سال خبر دادند و تاکید کردند که اینگونه برنامه های فرهنگی باید در عراق تکرار شود.

اجرای «نجم الثاقب» تولید مرکز مُهنا، در مسیر نجف به کربلا و در عمود ۲۸۵ موکب امام رضا (ع) به کارگردانی سعید اسماعیلی از دوشنبه دوم آذر (۱۱ صفر) آغاز شده و تا ۱۱ آذر (۱۹ صفر) ادامه خواهد داشت.

دیگر عوامل اصلی این نمایش عبارتند از مجری طرح: محمد نیاکان، طراح نور: عباس رحمانی، طراح صحنه و دکور: آنه محمد ایری، مدیر تولید: نادر قنبری، پخش صداوتصویر: سیدحنیف خیرالامور و جلوه های ویژه: رضا ترکمان.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>