سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ دی ۱۳۹۴ در ۳:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

قسمت دوازدهم مجموعه «شهرزاد» فردا ۱۴ دی‌ماه توزیع می‌گردد

shahzad12

قسمت جدید سریال «شهرزاد» ساخته حسن فتحی طبق روال هر دوشنبه، فردا ۱۴ دی‌ماه منتشر و توزیع می‌گردد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سریال «شهرزاد» ، از فردا در سراسر کشور قسمت دوازده این سریال در مراکز فروش محصولات فرهنگی و سوپرمارکتها موجود است.

خرید آنلاین تمامی قسمت ها با کیفیت بالا، از سایت رسمی سریال به آدرس www.shahrzadseries.com و نرم افزار موبایلی فیلم نت www.filmnet.ir انجام می شود.

هموطنان خارج از کشور نیز از سایت  www.emfilm.net می توانند تمام قسمت های منتشر شده را به صورت آنلاین خریداری کنند.

همچنین امکان سفارش و خرید پستی نسخه های دی وی دی این سریال به تازگی در سایت مووی کالا فراهم شده است. هموطنان در سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت www.moviekala.com  تعداد قسمت های موردعلاقه خود را سفارش دهند و با همکاری شبکه پستی کشور درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

تاکنون یازده قسمت از مجموعه شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی توزیع گردیده است.

shahzad12-cover

در قسمت یازدهم این مجموعه، ترانه و کلیپ جدید محسن چاوشی با نام شهرزاد منتشر شد. ترانه شهرزاد با شعر حسین صفا نیز مانند سه قطعه قبلی که چاوشی برای سریال خوانده بود با استقبال گسترده مخاطبان به ویژه در فضای مجازی روبرو شد.

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت و بیش از دویست هنرمند دیگر از نقش آفرینان این سریال هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>