سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ دی ۱۳۹۴ در ۱:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب
دوشنبه‌ها با سریال «شهرزاد» ؛

قسمت سیزدهم سریال «شهرزاد» فردا ٢١ دی‌ماه منتشر می‌شود

shahrzad-13

سیزدهمین قسمت از مجموعه شبکه نمایش خانگی «شهرزاد»، دوشنبه ٢١ دی‌ماه توزیع می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سریال «شهرزاد»، قسمت سیزدهم این مجموعه از فردا، در مراکز فروش محصولات فرهنگی و سوپرمارکتها قابل تهیه است.

خرید آنلاین تمامی قسمت ها با کیفیت بالا، از سایت رسمی سریال به آدرس www.shahrzadseries.com و نرم افزار موبایلی فیلم نت www.filmnet.ir انجام می شود. همچنین پیش فروش نسخه الکترونیکی سریال با دو کیفیت بالا و معمولی از ساعت ١٢ ظهر امروز آغاز می شود. متقاضیان قادر هستند با پیش خرید از وبسایت رسمی سریال به آدرس shahrzadseries.com نسخه مورد نظر خود را دانلود و فردا ساعت ٨ صبح، رمز فایل را دریافت نمایند.

هموطنان خارج از کشور نیز از سایت www.emfilm.net می توانند تمام قسمت های منتشر شده را به صورت آنلاین خریداری کنند.

همچنین امکان سفارش و خرید پستی نسخه های دی وی دی این سریال از سراسر کشور فراهم شده است. هموطنان در سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت مووی کالا www.moviekala.com تعداد قسمت های موردعلاقه خود را سفارش دهند و با همکاری شبکه پستی کشور درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

shahrzad-13-cover

سریال شهرزاد، از پربیننده ترین محصولات شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی  است که قصه آن در مقطع زمانی سالهای ١٣٣٠ و ١٣۴٠ شمسی اتفاق می افتد.

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت و بیش از دویست هنرمند دیگر از نقش آفرینان این سریال هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>