سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب

داوری مجموع آثار جشنواره فیلم «سما» به پایان رسید

sama-festival

داوری مجموع آثار مورد ارزیابی در دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما»، در حوزه های مختلف فیلم کوتاه داستانی، مستند و پویانمایی در دو بخش ملی، «نسل نو» و همچنین فیلمنامه و «عروج» از منا» به پایان رسید.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما»، هیات داوران این رویداد سینمایی پس از بررسی آثار در بخش های مختلف فیلم کوتاه داستانی، مستند، پویانمایی، فیلمنامه و «عروج از منا» صبح امروز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه به جمع بندی نهایی رسیدند و نتایج را به دبیرخانه این جشنواره سینمایی اعلام کردند.

مجموع فیلم های دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما»، در حوزه های مختلف فیلم کوتاه داستانی، مستند و پویانمایی در دو بخش ملی، «نسل نو» مورد ارزیابی قرار گرفت.

دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» به دبیری مجتبی امینی با موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی از تاریخ ۲۲ تا ۲۷ فروردین ماه در سینما فلسطین برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>