سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ فروردین ۱۳۹۵ در ۱:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب

داوران جشنواره فیلم کوتاه «سما» در بخش داستانی معرفی شدند

sama-festival

اعضای هیأت داوری دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» در بخش داستانی معرفی شدند.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم «سما»، فرید فرخنده کیش، محمد احسانی، روح الله حجازی، پرویز شیخ طادی و محمدرضا شفیعی به عنوان اعضای هیأت داوری بخش داستانی دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» معرفی شدند.

محمد احسانی مدیریت در بخش های مختلف سازمان صدا و سیما را بر عهده داشته است و در کارنامه کاری خود مدیریت بخش هایی چون مدیر گروه اجتماعی شبکه سوم سیما، مدیر طرح و برنامه و قائم مقام شبکه تهران، مدیر کل طرح و برنامه معاونت سیما، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، مشاور و عضو شورای راهبردی شبکه سوم سیما، مدیرکل مطالعات و برنامه ریزی راهبردی سازمان صدا و سیما، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر شبکه اول سیما را به عهده داشته است.

فرید فرخنده کیش متولد سال ۱۳۳۷ در تهران است و کارشناسی مهندسی عمران، کارشناسی ارتباط تصویری و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی را در کارنامه تحصیلی خود دارد.

فرخنده کیش به عنوان معاون تحقیقات و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی فعالیت کرده است و در کارنامه کاری خود مدیریت معاون آموزش و پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مدیر امور فرهنگی و تولید سازمان سینمایی سوره حوزه هنری، عضو کمیته تخصصی سینمای مستند فرهنگستان هنر و … را به عهده داشته است و هم اکنون به عنوان مدیرعامل انجمن سینمای جوان فعالیت دارد.

پرویز شیخ طادی متولد ۱۳۴۰ در آبادان است و فعالیت هنری خود را در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی آغاز کرده است و سینما را با ساخت فیلم «دفتری از آسمان» آغاز کرده است و در ادامه ساخت آثاری چون «پشت پرده مه»، «سینه سرخ»، «شکارچی شنبه»، «روزهای زندگی» و … را در کارنامه کاری خود به جا گذاشته است.

روح الله حجازی متولد سال ۱۳۵۸ در آبادان است و فعالیت سینمایی خود را با کارگردانی فیلم های کوتاه آغاز کرده است. اولین فیلم سینمایی حجازی «در میان ابرها» نام دارد. «زندگی خصوصی آقا و خانم میم»، «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»، «مرگ ماهی» و «هیهات» از دیگر آثار حجازی است.

محمدرضا شفیعی تهیه کننده سینما و تلویزیون است و تولید سریال هایی چون «وضعیت سفید»، «کیمیا» را به عهده داشته و فیلم های سینمایی چون «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» و «ماهی سیاه کوچولو» را در کارنامه کاری خود دارد و فیلم «هیهات» را به تازگی تهیه کنندگی کرده است. وی هم اکنون مدیر مسئولی روزنامه سینمایی «صبا» را به عهده دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>