سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ فروردین ۱۳۹۵ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
در جشنواره «سما»؛

رضا کیانیان سرفصل‌های بازیگری در فیلم کوتاه را شرح می‌دهد

kianian

آموزش بازیگری در فیلم کوتاه با حضور رضا کیانیان در نخستین روز از آغاز دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما»، در تاریخ ۲۲ فرودین ماه ساعت ۱۶ در سینما فلسطین برگزار می شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما»، رضا کیانیان بازیگر سینمای ایران در نخستین سمینار این جشنواره سینمایی حضور پیدا می کند و درباره هنر بازیگری در فیلم های کوتاه صحبت خواهد کرد.

نخستین سمینار آموزشی بازیگری در تاریخ ۲۲ فروردین ماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سینما فلسطین برپا می شود و کیانیان علاوه بر آموزش بازیگری در فیلم کوتاه، درباره موضوعاتی چون تربیت حس در هنر بازیگری، تمرکز هنگام بازی و همچنین نگاه مشاهده گر مخاطب سخن خواهد گفت.

دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما»، به دبیری مجتبی امینی از روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه با حضور بر مزار شهید مرتضی آوینی و تجدید بیعت با سید شهیدان اهل قلم آغاز می شود و تا تاریخ ۲۶ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

kianian-poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>