سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ خرداد ۱۳۹۵ در ۱۲:۳۷ ب.ظ چاپ مطلب

جدال قلمی همسر بهروز افخمی با منتقدان او

marjan-shirmohammadi

صحبت‌های اخیر افخمی در ارتباط با جشنواره کن، کار را به جایی رساند که مرجان شیرمحمدی همسر افخمی در یادداشتی در ایسنتاگرام خود به دفاع از شوهرش بپردازد.

به گزارش سوره سینما، گفتگوی بهروز افخمی با روزنامه وطن امروز و استفاده از این تعبیر درباره جشنواره کن که این جشنواره برای دگرباشهاست، بحث‌های زیادی را در فضای سینمایی کشور به راه انداخت.

این بحث‌ها کار را به جایی رساند که مرجان شیرمحمدی همسر افخمی در یادداشتی در ایسنتاگرام خود به دفاع از شوهرش بپردازد. شیرمحمدی در این یادداشت نوشته است:

شوهر من دائم دنبال شر می‌گرده. البته من اونو بهتر از خودش می‌شناسم و می‌دونم که همه‌ی این بازیگوشی‌ها رو می‌کنه که از زیر تمام کردن فیلمنامه‌ی جدیدش در بره. اصلن هر کار آینده‌دار و مایه‌دار که پیش بیاد بهروز ازش فرار می‌کنه و میره دنبال یک بازی بی‌هوده که هیچی غیر از دردسر توش نیست. اما این جنجال تازه که بهروز درباره‌ی جشنواره‌ی کن راه انداخته راستی برای خیلی‌ها شده فرصت که بگن ما هم هستیم!

شاعر سارق یا سارق شاعری به نام یغما گلرویی، بعد از این‌که در جریان سرقت ادبی از ترجمه‌ی دیگران گربه‌گیر شده و فهمیده که در عرصه‌ی ادبیات برای همیشه بدنام شده، حالا چاره کرده! خیال کرده با اظهار لحیه درباره‌ی بهروز، اعتبار بی اعتبار شده‌ شو نوار چسب می‌زنه. خیلی‌های دیگه هم هستند اما از همه بامزه تر بهرام رادانه که اصلن راه جشنواره‌ی کن را از وقتی یاد گرفت که بهروز پیداش کرد و آوردش توی فیلم گاوخونی بازی کنه. همان فیلمی که بخاطرش رفت کن. بگذریم که توی همان «گاوخونی» هم به نظرم نقطه ضعف بزرگ فیلم بهرام رادانه. هر وقت فیلم «گاوخونی» را میبینم اعصابم خرد میشه که این آدم چرا نمی‌تونه متن داستان جعفر مدرس‌صادقی را از رو درست بخونه!! بگذریم.

afkhami-cannes


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>