سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۳۹۵ در ۱۰:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

برگزاری آیین بدرقه عباس کیارستمی از مقابل کانون پرورش فکری

abbas-kiarostami

آیین بدرقه عباس کیارستمی روز یکشنبه ۲۰ تیر ماه از مقابل ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، رخشان بنی اعتماد سخنگوی ستاد بدرقه و ادای احترام به عباس کیارستمی با اعلام این خبر گفت: این مراسم یکشنبه ساعت ۸:۳۰ از مقابل ساختمان کانون آغاز خواهد شد.

وی درباره تغییر مکان این مراسم از موزه سینما به مقابل ساختمان کانون پرورش فکری توضیح داد: طبق تصمیم خانواده ایشان و اعضای ستاد برگزاری از آنجا که این هنرمند افتخارآفرین اولین فیلم هایش را در کانون پرورش فکری ساخته است قرار بر این شد که آیین بدرقه از مقابل ساختمان کانون در خیابان حجاب برگزار شود.

بنی اعتماد در ادامه از طرف هنرمندان خانه سینما از عموم مردم دعوت کرد تا برای حضور در آیین بدرقه این خالق آثار ماندگار سینما همراه  هنرمندان باشند.

به گفته‌ بنی اعتماد، مدت زمان آیین بدرقه عباس کیارستمی از مقابل ساختمان کانون، یک ساعت پیش بینی شده است و پس از آن بنا بر وصیت ایشان مراسم خاکسپاری در لواسان خواهد بود.

بنی اعتماد در پایان درباره زمان انتقال عباس کیارستمی از پاریس به تهران گفت: پیکر ایشان جمعه ۱۸ تیر ماه از پاریس به تهران منتقل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>