سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اسفند ۱۳۹۵ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «انتهای زمین» در اصفهان

entehaye zamin

نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «انتهای زمین» ساخته ابوالفضل صفاری در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای فیلم ، نقد و بررسی فیلم سینمایی «انتهای زمین» به کارگردانی ابوالفضل صفاری و تهیه کنندگی مسعود اطیابی که به رابینسون کروزو ایرانی مشهور است دوشنبه  ۱۶اسفند ماه درسینما سوره اصفهان  برگزار خواهد شد.

«انتهای زمین» اولین ساخته ی این کارگردان و مستند ساز ایرانی است که به پدیده ی دوره ی بیست و ششم جشنواره فیلم فجر در سال ٨۶ تبدیل شد و پس از ۱۱ سال از گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: حجت مرد میانسالی است که خانه و زندگی خود را در شمال ایران رها می کند و با پای پیاده به سوی جنوب ایران حرکت می کند. او تصمیم می گیرد تا انتهای دنیا پیاده برود و بمیرد اما به رابینسون کروزو ایرانی مشهور می شود .

«انتهای زمین» با استقبال خوبی در اکران مواجه شده است و تاکنون موفق به دریافت جوایزی همچون زردآلوی طلائی بهترین فیلم در جشنواره ارمنستان،جایزه بهترین فیلم در جشنواره بین‌المللی کیش، جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره بین‌المللی فیلم کیش، جایزه فیلم منتخب فستیوال بین‌المللی ژنو و جایزه فیلم برگزیده ی  فستیوال بین‌المللی سن پائولو برزیل شده است.

گفتنی است این مراسم در ساعت  ۱۵:۰۰نمایش فیلم آغاز و نقد و بررسی آن ساعت۱۷:۰۰با حضورابوالفضل صفاری کارگردان و سعید معظمی یکی از بازیگران فیلم در سینما سوره اصفهان برگزار خواهد شد.

عوامل و دست اندرکاران فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: ابوالفضل صفاری، مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی، تدوین: ابراهیم سعیدی و مجید عاشقی، صدابردار: مهرداد دادگری، موسیقی: شهرام غلام پور، طراح لباس و صحنه: ابوالفضل صفاری، صداگذار: محمد رضا یوسفی، دستیار و برنامه ریز: امیر حسین ثنائی، منشی صحنه: نگار صمدی، عکاس: محمد عاشقی، دستیاران کارگردان: آرزو روشناس و چکامه مرندی، مدیر تدارکات: کوروش بختیاری، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، سرمایه گذاران: ابوالفضل صفاری و مهدی عباس پور، تهیه‌کننده: سید مسعود اطیابی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>