سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ اسفند ۱۳۹۵ در ۱۰:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم «مفت آباد» به اکران نوروزی هنر و تجربه رسید

moft-abad

فیلم «مفت آباد» عنوان نخستین ساخته بلند پژمان تیمورتاش است که از نوروز ۹۶ در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه این پروژه سینمایی، «مفت آباد» عنوان نخستین فیلم بلند سینمایی پژمان تیمورتاش در مقام کارگردان است که فیلمبرداری این فیلم اواخر سال گذشته در تهران به پایان رسید و پس از طی شدن مراحل فنی نسخه نهایی آن آماده شد.

تیمورتاش از کارگردانان جوان سینمای ایران است که در حوزه ادبیات، رمان «قبل از مردن چشم هایت را ببند» را به نگارش در آورده است و ساخت چند فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد.

نکته قابل توجه در خصوص بازیگر اصلی این فیلم است، سجاد افشاریان نویسنده و بازیگر حوزه تئاتر برای نخستین بار جلوی دوربین یک کارگردان سینمایی رفته و «مفت آباد» اولین حضور جدی این نویسنده، بازیگر و کارگردان محسوب می شود.

تهیه کنندگی این فیلم بر عهده حنیف سروری است و به غیر از برزو ارجمند که جز چهره های شناخته شده و معروف حوزه سینما است، بقیه بازیگران آن از میان تئاتری ها انتخاب شدند.

طبق برنامه ریزی ها انجام شده، قرار است عوامل این فیلم سینمایی در ایام نوروز در سینماهای هنر و تجربه کنار مردم فیلم را به تماشا بنشینند و نخستین اکران این فیلم روز چهارشنبه ۲۵ اسفند خواهد بود.

سجادافشاریان، برزو ارجمند، امین اسفندیار، محمدرضا جمشید‌پی، فائزه علوی، دنیا مدنی، احسان بیاتفر، علی میری، ندا میری، امیرحسین مجیدی، در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

لیست عوامل اصلی این فیلم عبارت است از : نویسنده و کارگردان: پژمان تیمورتاش، مدیرفیلمبرداری: سام سلیمانی، صدابردار: شاهین پورداداشی، طراح صحنه: حسین ذوقی، طراح چهره‌پردازی: هلیا رشقی، تدوین: روزبه کلباسی، صداگذار: عرفان ابراهیمی، اصلاح رنگ و نور: فرهاد قدسی، موسیقی: مرتضی پورعلی، مدیرتولید: رضا آزادمنش، مدیر رسانه ای : سام بهشتی و مدیر تبلیغات مجاری: آریان امیرخان.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>