سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۲:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

نقد و بررسی فیلم «نمی‌خواهم زنده بمانم» در شیراز

nemikhaham zende bemanam

فیلم «نمی‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی علی یحیایی و تهیه کنندگی قاسم قلی‌پور در شیراز اکران و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

فیلم «نمی‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی علی یحیایی و تهیه کنندگی قاسم قلی‌پور در شیراز اکران و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، نمایش و نقد و بررسی «نمی‌خواهم زنده بمانم» روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مراسم با حضور کارگردان (علی یحیایی) و فیلمبردار (زهره شیرازی) همراه رضا زمانی بعنوان منتقد و دکتر ژاله رفاهی روانشناس ، مشاوره خانواده و مدرس دانشگاه  برگزار می شود .

این فیلم از زوایه اگزیستانسیالیست در روانشناسی و فردیت در جامعه شناسی قابل بررسی است داستان قاتلی است که محکوم به اعدام است که همه تلاش خود را دارد حکم زودتر اجرا شود، در این بین خبرنگاری اطلاعاتی به دست می آورد که حاکی از قتل غیر عمد او است. این فیلم که به دست تهیه کننده پیشکسوت سینما آقای (قاسم قلی پور) تهیه شده است.پیش از این جلسه چالش برانگیزی را در تهران درباره چرایی ساخت اثر و مفاهیم انسانی و شکل روایت سینمایی پشت سر گذاشته است.

نمایش و نقد و بررسی «نمی‌خواهم زنده بمانم» ساعت ۱۸:۰۰ در پردیس سینمایی معالی آباد شیراز برگزار خواهد شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>