سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ آبان ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش «ورودی ۸۹» میزبان جمعی از چهره‌های فرهنگی و هنری شد

voroodi89

لوریس چکناواریان، امیر کربلایی‌زاده، نفیسه روشن، یارتا یاران، مازیار فکری ارشاد و حافظ روحانی در این دو اجرای نخست مهمان نمایش «ورودی ۸۹» شدند.

به گزارش سوره سینما، گروه نمایش «ورودی ۸۹» بعد از پایان ایام سوگواری میزبان جمعی از چهره‌های فرهنگی و هنری بودند؛ لوریس چکناواریان، امیر کربلایی‌زاده، نفیسه روشن، یارتا یاران، مازیار فکری ارشاد و حافظ روحانی در این دو اجرای نخست مهمان این نمایش شدند.

لوریس چکناواریان، رهبر ارکستر، آهنگ‌ساز و موسیقی‌دان برجسته بعد از تماشای نمایش بر حمایت از گروه‌های جوان تأکید کرده و از همه دعوت کرد تا به تماشای این نمایش بنشینند. همین‌طور امیر کربلایی‌زاده، بازیگر و استندآپ کمدین محبوب هم ضمن حمایت از گروه نمایش «ورودی ۸۹» از این نمایش حمایت کرد. نفیسه روشن، بازیگر سینما و تلویزیون هم از علاقه‌مندان به تئاتر دعوت کرد تا به تماشای این نمایش بنشینند.

محسن احتشامی نمایش «ورودی ۸۹» را نوشته و کارگردانی می‌کند و امیر نعمانی تهیه‌کننده‌ی این نمایش است. میلاد احتشامی، صیاد آیینه وند، فرانک جلیلی، سمن قناد، محمد نوحیان بازیگران نمایش «ورودی ۸۹» هستند. در خلاصه‌ی داستان این نمایش آمده: داستان پنج نفر دانشجو است که از زمان دانشجویی روابط دوستانه، عاشقانه و پیچیده‌ای بین آن‌ها شکل می‌گیرد و در نهایت با ناپدید شدن یکی از آن‌ها به مدت چهار سال معمای داستان آغاز می‌شود و با برگشت آن شخص قصه آغاز می‌شود.

«ورودی ۸۹» هر شب، ساعت ۲۱:۱۵ در تالار شماره‌ی ۲ عمارت نمایشی نوفل لوشاتو تا پایان آبان ماه به روی صحنه می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>