سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز اکران «دیدن این فیلم جرم است» از ۱۷ دی‌ماه/ رونمایی از پوستر اصلی فیلم

Jorm-Movie-poster-site

سرانجام فیلم‌سینمایی «دیدن این فیلم جرم است!» از چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه روی پرده سینماهای سراسر کشور می‌رود.

به گزارش سوره سینما، فیلم ‌سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی رضا زهتابچیان پس از یکسال توقیف، از چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه به طور همزمان در سینماهای ۱۹ استان کشور توسط موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری اکران می‌شود.

«دیدن این فیلم جرم است» با بازی امیر آقایی، مهدی زمین‌پرداز، لیندا کیانی، حسین پاکدل، حمیدرضا پگاه، محمود پاک‌نیت، احسان امانی، علی آباقری و احسان شیخی، سیاسی‌ترین فیلم دهه نود سینمای ایران است که پس از نمایش در جشنواره فیلم فجر سی و هفتم با واکنش‌های گسترده و متفاوتی روبرو شده و سپس به مدت یک سال به محاق توقیف رفت.

در آستانه اکران فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» از پوستر اصلی این فیلم نیز که توسط دانیال فرخ طراحی شده است، رونمایی شد.

گفتنی است هم اکنون سینماهای تمامی شهرهای با وضعیت زرد بازگشایی شده و سینماهای استان تهران و مازندران نیز بلافاصله پس از بهبود نسبی بیماری کرونا در این مناطق به جمع اکران فیلم «دیدن این فیلم جرم است!» اضافه خواهند شد.

 

Jorm-Movie-poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>