سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ دی ۱۴۰۲ در ۵:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

بلندپروازی پل اندرسون با دی‌کاپریو

Leonardo-DiCaprio

فیلم جدید پل توماس اندرسون نهایتاً از سوی عوامل این فیلم به طور رسمی اعلام شد. همان طور که سابقاً شایعه شده بود، ستارگانی از قبیل لئوناردو دی‌کاپریو، شان پن و رجینا هال در این فیلم به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت.

سوره سینما – تیم بازیگران پل توماس اندرسون علاوه بر دی‌کاپریو، شان پن و رجینا هال که در نقش‌های اصلی به ایفای نقش خواهند پرداخت، از نفرات بسیاری در نقش‌های مکمل بهره خواهد برد.

اسامی ستارگان بزرگ دیگری حول این فیلم شایعه شده که از آن‌ها می‌توان به واکین فینیکس، ویگو مورتنسن و ریچل تیلور اشاره کرد.

برای این پروژه همچنان عنوانی مشخص نشده و طبق گزارشات فیلم‌برداری آن در آینده‌ای نزدیک در ۲۱ ژانویه در کالیفرنیا کلید خواهد خورد. استودیو برادران وارنر حامی این پروژه است، و اندرسون که فیلم‌نامه آن را نوشته، تهیه‌کنندگی‌اش را نیز انجام خواهد داد.

از پی‌رنگ این فیلم همچنان اطلاعی در دست نیست. اگر چه بر اساس گزارش ددلاین این فیلم «فضایی معاصر» دارد و با بودجه‌ای در حدود ۱۰۰ میلیون دلار، تجاری‌ترین فیلم پل توماس اندرسون به حساب می‌آید.

راستی به این نکته توجه کردید که دی‌کاپریو اخیراً مشغول بلند کردن ریشش هست؟ با احتمال بالا برای همین فیلم است. همچنان بر اساس شایعات مطرح شده، عوامل آن برنامه دارند تا این فیلم را در دسامبر ۲۰۲۴ منتشر کنند. فیلم‌برداری پروژه «رشته خیال» از اندرسون نیز در ژانویه ۲۰۱۷ کلید خورد و در دسامبر سال بعدش به اکران رسید.

آثار اندرسون از سال ۱۹۹۷ با فیلم «شب‌های عیاشی» کاملاً بی‌مانند بوده‌اند – سبک او، با ترکیبی از الهامات وی از افرادی نظیر آلتمن، کوبریک و جاناتان دمی تجربه جدیدی را با آثار شاخصی نظیر «خون به پا خواهد شد»، «استاد»، «رشته خیال» و «مگنولیا» به وجود می‌آورد. آخرین فیلم وی «پیتزا شیرین بیان» مربوط به سال ۲۰۲۱ می‌شود.

همچنین دی‌کاپریو طی ۳۰ سال فعالیت حرفه‌ای خود با افرادی نظیر اسکورسیزی (۶ بار)، اسپیلبرگ، نولان، تارانتینو (۲ بار)، ایستوود، کامرون، ایناریتو، لورمن (۲ بار)، آلن، مندس، اسکات و بویل کار کرده است. هم‌اکنون موقع همکاری با پل توماس اندرسون است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>