سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۱۰:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب

تصویربرداری فیلم «لورا» به پایان رسید

lora

فیلم نیمه بلند داستانی «لورا» به نویسندگی و کارگردانی پدرام تاجیک وارد مرحله تدوین شد.

فیلم نیمه بلند داستانی «لورا» به نویسندگی و کارگردانی پدرام تاجیک وارد مرحله تدوین شد.

سوره سینما- تصویربرداری فیلم نیمه بلند داستانی « لورا » به نویسندگی و کارگردانی پدرام تاجیک پایان یافت. این فیلم که موضوع آن دغدغه های انسانی و پیچیدگی های روابط امروزاست زندگی دختری به نام «لورا» را روایت می‌کند که بین دو فرد زندگی خود که بابک وامیر نام دارند سرگردان است.

کارگردان فیلم «حرکت ممنوع» و تله تئاتر«شاعر»دررابطه با این فیلم گفت: فیلم«لورا» به زبان ساده دررابطه با سه کاراکتر لورا ، امیر و بابک و رابطه مثلثی شکل بین آنها است  این فیلم از نظر ساختاری به سه بخش تقسیم می شود که در هر بخش از دیدگاه یکی از شخصیت ها به اتفاقات و نوع درگیری های عاطفی وی با دیگر کاراکتر ها می پردازیم . ما تمامی این اتفاقات را با ساختار متفاوت خود یعنی سفر در زمان نشان می‌دهیم.

الهه حاجی‌زاده، وحید الهویی و مازیارنوروزی بازیگران این فیلم نیمه بلند ۴۵ دقیقه‌ایی هستند. بر اساس این گزارش، تهیه کنندگی این فیلم برعهده پدرام تاجیک است و تصویربرداری این فیلم نیمه بلند را شهاب روزبهانی عهده دار است. محسن دبیریان و سعید میرزایی به عنوان دستیار تصویربرداری با وی همکاری می کنند.

در عین حال از ، هدیه عباسی وکاوه آهنگربه عنوان گروه برنامه ریزی وکارگردانی، اهورا ذوالنور به عنوان صدابردار، میلاد رادبه عنوان موسیقی ، مایسا دانشگر به عنوان چهره‌پرداز، یاسمن جوان به عنوان منشی صحنه، آرشیا فرزام به عنوان مشاورکارگردان ، محمد ملایری به عنوان مدیر تولید ، حمید متین به عنوان دستیار تولید و مجتبی میرزایی به عنوان تدارکات این فیلم نام برده شده است. تمام صحنه های این فیلم در شهرعباس آباد مازندران و سواحل دریای خزر فیلم برداری شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>