سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۳ در ۱۱:۵۶ ق.ظ چاپ مطلب

عبدالعلی‌زاده و یک فیلمنامه سینمایی و دو سریال/ اکران «بازگشت به آینده» مشخص نیست

bazgasht-be-ayandeh

وضعیت اکران عمومی فیلم «بازگشت به آینده» ساخته علی عبدالعلی‌زاده مشخص نیست.

وضعیت اکران عمومی فیلم «بازگشت به آینده» ساخته علی عبدالعلی‌زاده مشخص نیست.

علی عبدالعلی‌زاده کارگردان سینما درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: این روزها کار خاصی ندارم، اما چند فیلمنامه است که روی آنها متمرکز هستم تا شرایط فراهم شود و تولید آنها را آغاز کنیم. در واقع یک فیلم سینمایی تخیلی است که سال‌ها پیش سفارش آن را از فارابی گرفتم و دو سریال برای شبکه های یک و دو سیما که یک با موضوع دفاع مقدس و دیگری مربوط به کودکان است.

وی در ادامه با اشاره به دلیل آغاز نکردن پروژه ها گفت: فیلم سینمایی در اولویت من قرار دارد، ولی بدلیل مشکل سرمایه گذار که این روزها اکثریت تولیدکنندگان با آن مواجه هستند ، هنوز تولید میسر نیست و من هم در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه هستم و مراحل پایانی را پشت سر می گذارم و چون شرایط مشخص نیست و حتی یک بار هم تا مرز تولید رفته ایم و کار انجام نشده ، از ذکر نام فیلم و توضیح جزئیات صرف نظر می کنم تا همه چیز قطعی شود که به نظر می رسد تا یک ماه آینده به نتیجه نهایی برسیم.

این کارگردان درباره آخرین اثر تولیدی خود در مقام نویسنده و کارگردان گفت: فیلم سینمایی «بازگشت به آینده» که سال ۹۰ تولید کردیم، به دلیل مشکلات مالی میان تهیه‌کننده اثر و وزارت ارشاد اکران نشده و امسال در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان اکران و تقدیر شد. ولی زمان اکران عمومی مشخص نیست و باید در انتظار حل اختلاف میان تهیه کننده و مسئولان ارشاد باشیم.

فیلمنامه «بازگشت به آینده» را علی عبدالعلی‌زاده و فاطمه پاسبان نوشته‌اند که داستان سه همکلاسی را روایت می‌کند که زمان پیری تصمیم می‌گیرند با ماشین زمان به گذشته برگردند و در آن بازیگرانی چون رضا شفیعی‌جم ، یوسف صیادی ، فتحعلی اویسی ، بهنوش بختیاری ، عباس محبوب ، علیرضا اویسی و ساعد هدایتی ایفای نقش کرده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>