سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ آبان ۱۳۹۸ در ۱۲:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب

فرزین محدث و عرفان ابراهیمی به تماشای نمایش «ورودی ۸۹» نشستند

voroodi89

فرزین محدث، بازیگر تئاتر و سینما و عرفان ابراهیمی، هنرپیشه‌ سینما و تلویزیون به تماشای نمایش «ورودی ۸۹» نشستند.

به گزارش سوره سینما، فرزین محدث، بازیگر تئاتر و سینما و عرفان ابراهیمی، هنرپیشه‌ی سینما و تلویزیون به تماشای نمایش «ورودی ۸۹» به کارگردانی محسن احتشامی در عمارت نمایشی نوفل لوشاتو نشستند.

فرزین محدث که کارش را از بازی در تئاتر آغار کرده علاقه‌مندان به تئاتر را به تماشای نمایش «ورودی ۸۹» دعوت کرد و خواهان حمایت از گروه‌های جوان نمایشی شد. عرفان ابراهیمی که در انتخاب نقش‌های‌اش دقت فراوانی مبذول می‌دارد، ضمن ابراز رضایت از بازی بازیگران علاقه‌مندان را فراخواند تا به تماشای نمایش «ورودی ۸۹» بنشینند.

میلاد احتشامی نویسنده و کارگردان نمایش «ورودی ۸۹» و امیر نعمانی تهیه‌کننده‌ی این نمایش است. میلاد احتشامی، صیاد آیینه‌وند، فرانک جلیلی، سمن قناد، محمد نوحیان بازیگران این نمایش هستند. در خلاصه‌ی داستان «ورودی ۸۹» آمده: داستان پنج نفر دانشجو است که از زمان دانشجویی روابط دوستانه، عاشقانه و پیچیده‌ای بین آن‌ها شکل می‌گیرد و در نهایت با ناپدید شدن یکی از آن‌ها به مدت چهار سال معمای داستان آغاز می‌شود و با برگشت آن شخص قصه آغاز می‌شود.

نمایش «ورودی ۸۹» هر شب، به جز شنبه‌ها، رأس ساعت ۲۱:۱۵ تا ۳۰ آبان ماه در تالار شماره‌ی ۲ عمارت نمایشی نوفل لوشاتو به روی صحنه می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>