سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۶ در ۲:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب

رمان گرافیکی «جمشید غروب» منتشر شد/ پیش درآمدی برای «آخرین داستان»

jamshid-ghorub

نخستین جلد رمان گرافیکی «جمشید غروب» نوشته اشکان رهگذر با ویرایش یاسر نوروزی منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی استودیو «هورخش»، دو جلد نخست مجموعه رمان‌های گرافیکی «آخرین داستان» با عنوان «جمشید طلوع» سال گذشته منتشر شدند. این مجموعه که به‌عنوان پیش‌درآمدی بر انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر منتشر می‌شوند با برداشتی آزاد از قصه پادشاه اسطوره‌ای شاهنامه؛ جمشید نوشته و طراحی‌شده است.

«جمشید غروب» رمان گرافیکی دو جلدی است که دوران افول پادشاهی جمشید را به تصویر می‌کشد و پایان این مجموعه به شروع انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» پیوند می‌خورد. این رمان گرافیکی نوشته اشکان رهگذر با ویراستاری یاسر نوروزی نویسنده، طراحی فائزه سپهر صادقیان و سوسن آذری، طراحی جلد سینا پاکزاد کسری و طراحی گرافیکی زهره ندایی در ۴۸ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۳۵ هزار تومان در نشر استودیو هورخش راهی بازار شده است.

jamshid-ghorub-cover

انیمیشن سینمای «آخرین داستان» برداشتی آزاد از داستان «ضحاک» شاهنامه است که از سال ۸۹ در استودیو «هورخش» در حال تولید است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از تاریخ دقیق نشر و توزیع این مجموعه رمان‌های گرافیکی می‌توانند به وب‌سایت «آخرین داستان» به نشانی www.thelastfiction.com مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>