سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ آبان ۱۳۹۴ در ۵:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب

تله فیلم «سلوی» رونمایی شد

salvaa

تله فیلم «سلوی» به کارگردانی محمد آهنگر در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش رونمایی شد .

تله فیلم «سلوی» به کارگردانی محمد آهنگر در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش رونمایی شد .

به گزارش سوره سینما ، تله فیلم «سلوی» به کارگردانی محمد آهنگر و تهیه کنندگی حبیب الله کاساز، برای جمعی از اهالی سینما و عوامل فیلم شامگاه پنجشنبه  ۲۱ آبان ، در مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش رونمایی شد .

در این مراسم که اجرای آن را بهنوش بختیاری برعهده داشت، حبیب اله کاسه ساز تهیه کننده آثاری همچون «اخراجی های یک و دو» و ملودرام خانوادگی «سلوی» به مهمانان خیر مقدم گفته و از تلاش دست اندرکاران و عوامل و همچنین شرکت فرهنگی هنری آسیا رسانه برای به ثمر رسیدن فیلم و پخش آن تشکر و قدردانی کرد.

همچنین محمد آهنگر کارگردان فیلم سلوی نیز ضمن تشکر از برگزارکنندگان مراسم از بازی خوب امیریل ارجمند ، رامین راستاد و سحر نظام دوست قدردانی و اظهار کرد: سحر نظام دوست که چند سالی است به سینمای ایران معرفی شده ثابت کرد توانایی های بسیاری دارد و امیدوارم در سینما بدرخشد.

در فرهنگ لغت «سلوی» به معنای نوعی پرنده بهشتی است و البته نامی که در جنوب کشور متداول است؛ در این فیلم هم نام کاراکتر  اصلی داستان سلوی با بازی خانم سحر نظام دوست است .

در این مراسم به عوامل و بازیگران فیلم و همچنین تعدادی از بازیگران مهمان هدایایی از طرف شرکت صنعتی پاک لوستر اهدا شد.

تله فیلم سلوی که از شورای نمایش خانگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه نمایش درجه ”ب” دریافت کرده در نیمه اول آذر ماه بوسیله شرکت سینما رسانه آسیا در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>