سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مهر ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

برگزاری نمایشگاه «سی نما؛ کیارستمی» در پردیس چارسو

abbas-kiarostami

نمایشگاه نقاشی، عکس و فیلم «سی نما ؛ کیارستمی» یکشنبه ۱۱ مهر ماه در پردیس سینمایی چارسو افتتاح می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی رویداد «سی نما؛ کیارستمی»، عباس کیارستمی در جایی به آیدین آغداشلو می گوید: نمی شود شما بخواهید فیلم بسازید در حالی که اصلا نقاشی و عکاسی نکرده باشید.

بر پایه این گفته زنده یاد عباس کیارستمی نمایشگاه نقاشی، عکس و فیلم «سی نما؛ کیارستمی» با کیوریتوری احسان نصیری از روز یکشنبه ۱۱ مهرماه در پردیس سینمایی چهارسو افتتاح می شود. در این نمایشگاه در هر سه عرصه  نقاشی، عکس و فیلم ۳۰ اثر به نمایش در می آید. در عرصه  نقاشی و عکس ٣٠ هنرمند مطرح کشور به خلق اثر با موضوع کیارستمی و آثار او پرداخته اند.

در بخش فیلم نیز با همراهی  نگار اسکندرفر و همت موسسه فرهنگی هنری کارنامه سی فیلمساز هر کدام  یک دقیقه «جهان کیارستمی» را از زاویه دید خود به تصویر کشیده اند.

گفتنی است فردا، ۷ مهرماه نشست خبری این رویداد با حضور اهالی هنر و رسانه  ساعت ١١  در سالن ٢ پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>