سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ آبان ۱۳۹۸ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

پرویز پورحسینی و رضا فیاضی مهمان نمایش «ورودی ۸۹» شدند

fayaz-poorhoseini

پرویز پورحسینی و رضا فیاضی مهمان نمایش «ورودی ۸۹» در تالار شماره‌ ۲ عمارت نوفل لوشاتو بودند.

به گزارش سوره سینما، پرویز پورحسینی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و رضا فیاضی، بازیگر و نویسنده‌ باسابقه، شب سه‌شنبه، ۳۰ مهر ماه، مهمان نمایش «ورودی ۸۹» در تالار شماره‌ی ۲ عمارت نوفل لوشاتو بودند.

پرویز پورحسینی ضمن تمجید از گروه جوان، به این موضوع اشاره کرد که نمایش در حفظ ضرب‌آهنگ موفق عمل کرده است. رضا فیاضی هم در اظهاراتی کوتاه یادآور شد که باید از گروه‌های جوان که با حداقل امکانات آثار نمایشی را به روی صحنه می‌برند، حمایت کرد.

محسن احتشامی نویسنده‌ی نمایش‌نامه و کارگردان نمایش «ورودی ۸۹» است و امیر نعمانی این نمایش را تهیه کرده است و میلاد احتشامی، صیاد آیینه وند، فرانک جلیلی، سمن قناد، محمد نوحیان بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه‌ی داستان نمایش «ورودی ۸۹» آمده: داستان پنج نفر دانشجو است که از زمان دانشجویی روابط دوستانه، عاشقانه و پیچیده‌ای بین آ‌ن‌ها شکل می‌گیرد و در نهایت با ناپدید شدن یکی از آن‌ها به مدت چهار سال معمای داستان آغاز می‌شود و با برگشت آن شخص قصه آغاز می‌شود.

«ورودی ۸۹» هر شب، رأس ساعت ۲۱ در تالار شماره‌ی ۲ عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>