سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ خرداد ۱۳۹۴ در ۸:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

ویژه برنامه «دلخوشی» در رادیو جوان

radio-javan

برنامه «دلخوشی» به مناسبت اعیاد شعبانیه از رادیو جوان پخش شد.

برنامه «دلخوشی» به مناسبت اعیاد شعبانیه از رادیو جوان پخش شد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی این برنامه ، دلخوشی ویژه برنامه ای است با رویکرد ایجاد نشاط اجتماعی و ترغیب مردم به مثبت اندیشی، تقویت شادی‌های درونی، امید به زندگی، اوقات فراغت ، خودباوری ، سبک زندگی ، نقد منصفانه ، روانشناسی موفقیت و معرفی جامعه و فرهنگ ایرانی بعنوان ملتی شاد و پرامید در قالب آیتم‌های مختلف از قبیل نمایش‌های شاد رادیویی، گزارش مردمی با موضوع دلخوشی و همچنین گزارش هایی بمناسبت اعیاد شعبانیه که همزمان با ولادت امام حسین (ع) به روی آنتن شبکه رادیویی جوان رفت.

ویژه برنامه رادیویی «دلخوشی» با توجه به نیاز جامعه به نشاط جمعی با رویکردی همه گیر در برابر اقشار مختلف جامعه کار خود را آغاز کرد و در قالب ارائه ترانه های شاد با اشعار امید بخش که با صدای خوانندگان مطرح کشور پخش می‌شود، میهمان خانواده های ایرانی است.

از بخش های مختلف این برنامه می توان به نمایش رادیویی آپارتمان ، نمایش ماجراهای گمج، نمایش دست قیچی و ماجراهای عمو تعطیلی و اتاق اضافه کاری که به تحلیل طنز اخبار می‌پردازد اشاره کرد. در خلال این بخش ها و نمایش ها  به روابط میان انسان‌ها و برخی معضلات و مشکلات اجتماعی با زبان طنز پرداخته می شود و همچنین برگزاری مسابقه ای با عنوان صدای ماندگار یکی دیگر از بخش های برنامه «دلخوشی» است که هر بار به یکی از شخصیت های شاخص کشور در زمینه های مختلف می‌پردازد.

برنامه رادیویی «دلخوشی» ساختاری نو دارد و بر همین اساس ما با خانم و آقای دلخوشی بعنوان مجری – بازیگران این برنامه همراه می شویم و روایت های منسجمی از شخصیت های مختلفی را که در یک آپارتمان زندگی می کنند را می شنویم که می توان یک نمونه کوچک از جامعه به آن نگاه کرد. ویژه برنامه «دلخوشی» دوم خرداد بمناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و سوم خرداد هم بمناسبت میلاد امام زین العابدین (ع) و روز مقاومت و پیروزی، ساعت ۱۴ از طریق موج اف ام ، ردیف ۸۸ در شبکه رادیویی جوان میهمان خانواده های ایرانی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>