سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ مهر ۱۳۹۵ در ۱۲:۳۲ ب.ظ چاپ مطلب

شروع به کار اولین آموزشگاه مجازی هنر ایران با مدرک دانشگاه هنر

artyad

آرت یاد، اولین آموزشگاه مجازی هنر ایران، با ارائه ی مدرک معاونت فرهنگی دانشگاه هنر برای دانش آموختگانش شروع به کار کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی این مرکز، آرت یاد با هدف ساخت کامل ترین مرجع آموزش هنر به زبان فارسی و تسهیل فرایند آموزش هنر و تشویق به هنرجویی و پیشرفت هنر این مرز و بوم شروع به فعالیت کرده است.

این مرکز با ارائه ی  جلسات درس بیست دقیقه ای و ده جلسه برای هر درس توسط اساتید مجرب ایران به آموزش هنر می پردازد. آرت یاد جهت سهولت استفاده ی مخاطبان خود، سه نوع بسته ی آموزشی طراحی کرده است. بسته ی هایی که برای هر درس شامل صوت به تنهایی، صوت و اسلاید و مجمعه ی این دو به همراه مدرک معتبر پایان دوره آن درس از معاونت فرهنگی دانشگاه هنر می باشد.

معاونت فرهنگی دانشگاه هنر با تایید اساتید و محتوای دوره ها و همچنین بعد از قبولی افراد در ازمون های پایان دوره ی هر درس، مدرک معتبر این دانشگاه را به هنرجویان اعطا می کند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مطلع شدن از جزئیات دوره ها و اساتید، به سامانه ی اینترنتی این مرکز به نشانی artyad.ir مراجعه نمایند.

آرت یاد توسط دانشجویان فعال دانشگاه هنر و با حمایت معاونت فرهنگی این دانشگاه، سیاست گذاری شده و هدایت می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>