سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ تیر ۱۳۹۷ در ۸:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب

کنسرت_تئاتر «ده سال تنهایی» دوباره روی صحنه می‌رود

10 sal tanhayee

کنسرت_تئاتر «ده سال تنهایی» به کارگردانی اشکان خطیبی درتاریخ بیست و نهم و یکم مرداد ماه به تالار وحدت بر می‌گردد.

به گزارش سوره سینما، اشکان خطیبی دومین تجربه خود را به عنوان کارگردان در «ده سال تنهایی» برای دوره سوم دوباره روی صحنه می‌برد، اجرایی که با استقبال مخاطبان تالار وحدت تمدید شد.

«ده سال تنهایی» یک پروژه مولتی مدیا و تکمیل شده پروژه «راک دِ پن» است که این بار بر اساس یک مفهوم دیگر، با قطعاتی از یک جنس موسیقی دیگر و نیز یک نمایش دیگر  به صحنه می‌رود؛ در واقع این اثر ترکیبی از مدیوم نمایش، موسیقی، نقاشی دیجیتال و همین‌طور سینما که با اجرای آثاری از استینگ، ریدیوهد، پینک فلوید، بیجیز و…بر روی صحنه می‌رود.

«ده سال تنهایی» که بر اساس طرحی از سهیل دانش اشراقى، اشکان خطیبی و کارگردانی اشکان خطیبی تهیه وتولید شده است، از حضور آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی‌سام و اشکان خطیبی به عنوان بازیگر بهره می‌برد. نوازنده‌های سرشناسی چون: بردیا امیری، نیما رمضان، آرش سعیدی، سروش عدل و هومن نامداری نیز در این اجرا در کنار اشکان خطیبی ساز می‌زنند. همچنین تارا صلاحی، پریماه خصوصی و مونا شمس نیز به عنوان همخوان در این اثر حضور خواهند داشت. تهیه‌کنندگی این اثر بر عهده موسسه آوای دوران (سهیل ترابی) است.  علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند برای تهیه کنسرت_تئاتر «ده سال تنهایی» به سایت ایران نمایش مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>