سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

وداع با سریال خاطره ساز/ ٢٠ اردیبهشت ماه، انتشار قسمت پایانی «شهرزاد»

shahrzad

آخرین قسمت فصل اول مجموعه نمایش خانگی «شهرزاد» دوشنبه بیستم اردیبهشت ماه منتشر و وارد فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی و سوپرمارکتها می شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سریال شهرزاد،  فروش آنلاین و قانونی سریال مانند قبل از سایت رسمی سریال به آدرس Shahrzadseries.com  و نرم افزار موبایلی فیلم نت به آدرس filmnet.ir انجام می شود. هموطنان خارج از کشور نیز می توانند این سریال را از وبسایت Emfilm.net خریداری و دانلود کنند.

امکان سفارش و خرید پستی نسخه های دی وی دی این سریال از سراسر کشور در سایت moviekala.com فراهم شده است. هموطنان در سراسر کشور می توانند با مراجعه به این وبسایت، قسمت های مورد نظر خود را سفارش دهند و با همکاری شبکه پستی کشور درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

سریال شهرزاد، به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی و سرمایه گذاری مشترک سیدمحمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور توانست تماشاگران بیشماری را با خود همراه کند.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، هومن برق نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص با هنرمندی جمشید هاشم پور و ابوالفضل پورعرب به همراه بیش از  ۲۰۰ هنرمند دیگر از نقش آفرینان این مجموعه ٢٨ قسمتی بودند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>