سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آذر ۱۳۹۷ در ۱۱:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز بیست و یکمین جشنواه بین‌المللی قصه‌گویی با افتتاح نگارخانه شهید محمدطاها

ghesegooyi

بیست و یکمین جشنواره بین الللی قصه گویی از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ آذر ماه در مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار می کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره قصه گویی به نقل از محمدرضا زمردیان، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری و رئیس بیست و یکمین جشنواره قصه گویی، روز دوشنبه ساعت ۱۱ با افتتاح نگارخانه شهید محمد طاها،‌شهید معصوم فاجعه  تروریستی اهواز و نکوداشت مصطفی رحماندوست با حضور جمعی از مدیران و چهره های شاخص هنری و فرهنگی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی به طور رسمی آغاز به کار می کند.

در این دوره از جشنواره ،۵۲ قصه گوی بخش های ملی و بین الملل از شهرهای مختلف ایران و ۷ کشور استرالیا،‌فرانسه، لبنان،‌کره، افغانستان، اسپانیا و ترکیه، طی سه روز از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۸:۰۰ با یکدیگر رقابت می کنند.

برگزاری کارگاه ویژه قصه گویی پدران و مادران، برپایی کارناوال عروسکی، کارگاه های آموزشی و  نشست های تخصصی از دیگر مراسم ایام برگزاری بیست و یکمین جشنواره قصه گویی است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>